Spar en Nestlé: sterkere banden

Hoe kunnen we aantonen hoe belangrijk het voor Nestlé is om een nauwe en efficiënte relatie en samenwerking op te bouwen met de teams van Retail Partners Colruyt Group? Door een uitzonderlijke dag te organiseren voor alle inkopers van Spar en de Key Account Managers van Nestlé. Deze vond plaats bij de Colruyt Group Academy in Grimbergen op 11 oktober. Een echt succes, dat navolging verdient!
De Spar & Nestlé Day heeft duidelijk een positieve indruk achtergelaten. Zoals Frédéric Gabriel, Corporate Customer Manager voor Colruyt bij Nestlé, benadrukt: ‘de voordelen van dit initiatief zijn enorm, niet alleen voor het begrip van de business, de obstakels en de kansen, maar ook voor de band tussen de inkopers van Spar en de Key Account Managers van Nestlé’.
Sterke duo's om elkaar beter te leren kennen

Alles was erop gericht om dit resultaat te bereiken: op het programma van de dag stonden met name presentaties gegeven door duo’s bestaande uit Spar-inkopers en Key Account Managers van Nestlé, die elke categorie vertegenwoordigden, aan hun collega's. Het doel van deze originele samenwerking was om het werk, de uitdagingen en de ambities van elke partij en van elke categorie op een meer concrete en persoonlijke manier te laten ontdekken.
Om de zo opgebouwde banden nog verder te versterken, werden de presentaties gevolgd door een kookworkshop en een gezellige lunch gecombineerd met een interactief spel in een zeer ontspannen sfeer.
Het succes van deze editie nodigt ons uit om het initiatief in 2025 te herhalen, bijvoorbeeld met het team van Colruyt Laagste Prijzen of, waarom niet, met de Okay-winkels. Bij Nestlé zouden we het in ieder geval graag organiseren! Onze agenda's staan wijd open voor u!