Nescafé Dolce Gusto is de ‘Brand of the Year 2025’

We zijn verheugd te kunnen aankondigen dat Nescafé Dolce Gusto is verkozen tot ‘Brand of the Year 2025’ in België! Deze onderscheiding is het resultaat van een raadpleging van een representatief panel* van consumenten van 18 jaar en ouder, die hun stem uitbrachten op basis van drie belangrijke criteria: aantrekkelijkheid, gepercipieerde innovatie en aankoopintentie. Daarnaast werd er een test in een reële consumptiesituatie uitgevoerd bij 120 gezinnen om de ervaring van de consument te evalueren en deze resultaten op te nemen in de definitieve studie.
Deze erkenning getuigt van de kwaliteit en de continue innovatie van Nescafé Dolce Gusto, dat zich ertoe verbindt om thuis een ongeëvenaarde koffie-ervaring te bieden. Het hele jaar door zullen we het logo in de kijker zetten in onze verschillende communicatiemedia, als een symbool van vertrouwen voor onze (toekomstige) consumenten en een echte troef om ons merk meer bekendheid te geven en onze verkoop te stimuleren.
*Onafhankelijk onderzoek treetz/Cint op een representatieve steekproef van consumenten in België, eind 2024 - poybelgium.com