Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Sort by
Sort by

Colruyt en Nestlé Purina: partners in de premiumisering van pet food

Soms gaan de sterren van de retail op één lijn staan en ontstaan er gouden partnerschappen! Toen Colruyt ons vertelde over hun project om het premiumsegment van hun huisdierenvoeding te verbeteren, waren wij bezig met de lanceringsstrategie voor Lily's Kitchen, ons gloednieuwe natuurlijke voedingsmerk voor huisdieren. Er was geen tijd te verliezen om samen aan dit project te werken! Onze respectievelijke teams verdubbelden hun inspanningen om samen een compleet assortiment van 26 producten voor honden en katten te ontwikkelen, bestaande uit brokken, natte maaltijdporties en snacks. De lancering was een succes, niet alleen bij Colruyt maar ook bij Okay en Spar. Wij bieden ook producten aan met het specifieke label “biologisch” bij Bio Planet.

Een leuk, natuurlijk en Bcorp-gecertificeerd merk.

Lily's Kitchen is veel meer dan een dierenvoedingsmerk! Opgericht in 2007 in het Verenigd Koninkrijk door Henrietta, uit liefde voor haar borderterriër, en in 2020 overgenomen door Nestlé Purina, is het vooral een pioniersmerk in het snelgroeiende segment van ‘Natural Pet Food’.

Het biedt een complete, gezonde voeding gemaakt met natuurlijke ingrediënten. De recepten van Lily's Kitchen bevatten vlees, vis en orgaanvlees van hoge kwaliteit die vers bereid zijn. Daarnaast zorgen zorgvuldig geselecteerde groenten, kruiden en planten voor de voedingsstoffen die nodig zijn voor gezonde huisdieren.

Het aangeboden assortiment zal in de smaak vallen bij baasjes die een vleugje plezier willen toevoegen aan de voeding van hun harige vrienden. Omdat Medor of Minou ook deel uitmaken van het gezin, doen de gevarieerde recepten denken aan onze zondagse gezinsmaaltijden, met smakelijke namen als ‘Cottage Pie’, ‘Shepherd’s Pie’, ‘Chicken & Turkey Casserole’ of ‘Sunday Lunch’. Met een duidelijk Britse touch!

En omdat Lily's Kitchen ervan overtuigd is dat bedrijven een positieve impact op de samenleving moeten hebben, gaat het nog een stap verder door de criteria van Bcorp te onderschrijven, het meest uitgebreide label op het gebied van sociale, milieu- en maatschappelijke impact.

En het vervolg? Volle kracht vooruit!

Met zijn speelse karakter en aantrekkelijke verpakking heeft Lily's Kitchen al een geweldige activatie achter de rug voor de lancering (nieuwsfolder, spot in DATS-stations, Xtra-app), maar het beste moet nog komen! In 2024 kunt u smakelijke seizoensrecepten en ludieke initiatieven verwachten, met name voor Halloween en de eindejaarsfeesten. Iets waar alle leden van het gezin van zullen kunnen genieten!