Nestlé publiceert zijn Jaarrapport 2014

Vevey, Zwitzerland

Jaarrapport 2014Het Jaarrapport van Nestlé voor 2014 geeft een overzicht van de resultaten van het voorbije jaar en van de ambities voor de komende jaren.

In de brief aan de Aandeelhouders van Nestlé, gepubliceerd in het Jaarrapport, vertelden de voorzitter van Nestlé Peter Brabeck-Letmathe en de Chief Executive Officer Paul Bulcke dat de onderneming een "boeiende tijd beleeft, vol kansen".

"We namen in 2014 belangrijke stappen om onze ambitie te ondersteunen om wereldwijd het grootste bedrijf te worden op het gebied van Voeding, Gezondheid en Welzijn dat vertrouwd wordt door alle betrokken partijen terwijl we opnieuw financiële resultaten leverden die de markt overstegen", aldus beide heren.

De Jaarrekening bevat het Corporate Governance-rapport van Nestlé en de Financiële Rekeningen. Deze wordt gepubliceerd samen met het overzichtsrapport Nestlé in society: Creating Shared Value and meeting our commitments.