Sort by
Sort by

Voeding, Gezondheid en Welzijn

Voeding en innovatie

Voortbouwend op onze wetenschappelijke kennis op het vlak van voeding stellen wij onze innovatiegeest ten dienste van al onze producten en merken.

Wij zorgen ervoor dat de producten die wij aanbieden lekkerder en voedzamer zijn dan die van onze belangrijkste concurrenten. Dat is wat wij het 60/40 + programma noemen.

Dat is belangrijk want vandaag nog meer dan vroeger stellen de consumenten zich niet meer tevreden met een aangename smaak maar willen zij ook van kwaliteitsvoeding genieten.

Deze trend gaat versnellen en zal Voeding, Gezondheid & Welzijn tot een motor van groei voor de komende jaren maken.

Onze slogan

De consumenten zijn eveneens op zoek naar producten die aan specifieke voedingsbehoeften beantwoorden. Een aantal daarvan wordt ontwikkeld door de afdeling Nestlé Voeding, die instaat voor babyvoeding, gezondheidsvoeding, prestatievoeding en gewichtscontrole.
Onze inzet voor gezonde voeding staat van bij de start centraal in al onze activiteiten.

“Good Food, Good Life” is de slogan die Nestlé dagelijks toepast om u gevarieerde producten aan te bieden van de beste kwaliteit.