Sort by
Sort by

Nestlé en RGPD

Data privacy is een vanzelfsprekend topic belangrijk topic voor Nestlé en dus niet negotieerbaar. Zeker omdat consumenten een grotere bezorgdheid tonen door verschillende misbruiken en data breaches in het verleden.

De Europese wetgeving, General Data Protection Regulation (GDPR in het kort), wil een duidelijker kader scheppen en dit vanaf 25 mei 2018.

Het respect en vertrouwen is belangrijk voor Nestlé. Wij werken elke dag om de persoonlijke gegevens van onze consumenten en werknemers te behandelen volgens de principes van de wetgeving.

Hoe pakken we dit dan concreet aan?

De details zijn beschikbaar in onze privacy policy. In het kort willen we onze consumenten een zo persoonlijk mogelijke ervaring geven. Volledig gebasseerd op hun interesses en gewoontes. Op die manier krijgen ze enkel de zaken te zien die hun interesseren of die relevant zijn voor hen. Hierbij is het cruciaal dat we duidelijk communiceren naar de consument over hun data en dat we hen ook de mogelijkheid geven deze te alle tijde te raadplegen.

Aan de basis van dit alles ligt een zeer solide data strategy die gebruik maakt van de veiligste en meest geavanceerde technologien.