Sort results by
Sort results by

Annelyn - Trade Marketeer

Annelyn

Mijn loopbaan bij Nestlé :

Mijn start bij Nestlé als Commercial Trainee heeft mij de kans gegeven om in drie jaar meerdere ervaringen op te doen in verschillende divisies. Mijn eerste functie was direct zeer uitdagend: de lancering van Nescafé Dolce Gusto in België.

Als Trade marketeer was ik verantwoordelijk voor het vertalen van de marketingstrategie naar het winkelpunt. Ik kreeg direct veel verantwoordelijkheid en vrijheid, het was dan ook een hele leuke en leerrijke periode.

Mijn volgende functie was Field Sales Force voor DryFood. Deze nieuwe rol heeft me een beter inzicht gegeven in wat onze klanten van Nestlé verwachten. Een inzicht dat goed van pas komt in mijn huidige baan als Trade marketeer voor Confectionary, waarin ik de brug vorm tussen Marketing en Sales.

Samen trachten we ondermeer de ideale promostrategie te vinden voor onze merken. Het in team werk vind ik een zeer leuk aspect van mijn job. Het laat me toe om te leren van anderen en werkt zeer motiverend!

Mijn ambities :

Mijn voornaamste doel is dingen doen die ik leuk vind. De voorbije drie jaar heb ik me ontzettend geamuseerd en veel geleerd, maar ik ben zeer curieus en leergierig. Kortom klaar voor een nieuwe uitdaging.

Uit mijn ervaring op de baan heb ik geleerd dat ik me op korte termijn wil ontwikkelen op het gebied van Sales. Ik kijk er echt naar uit om een goede relatie op te bouwen met klanten en te onderhandelen met de hoofdkantoren.

Later zou ik graag leidinggevende worden zodat ik anderen kan inspireren en helpen met mijn kennis. Buiten het werk heb ik de ambitie om in de toekomst zo veel mogelijk te reizen. Ik zou graag beetje bij beetje de wereld ontdekken.

Mijn realisaties :

Ik ben fier dat ik heb kunnen bijdragen aan de succesvolle lancering van Nescafé Dolce Gusto. Als team hebben we het koffielandschap in België voor eeuwig veranderd. Ik slaagde erin om shops in shop te plaatsen in verschillende Electro winkels, leidde een specifiek Nescafé Dolce Gusto demo team op en plaatste Nescafé Dolce Gusto  op de kaart met een unieke stand op interieur beurzen. Vandaag worden deze activiteiten nog steeds verder gezet om Nescafé Dolce Gusto een maximum aan visibiliteit te geven.

Waarom Nestlé ? :

Al van bij mijn eerste kennismaking met Nestlé viel het mij op dat de werknemers ontzettend vriendelijk, behulpzaam en open zijn. Enkele jaren geleden heeft deze leuke sfeer me overtuigd om voor Nestlé te kiezen en vandaag ben ik er van overtuigd dat deze open cultuur Nestlé uniek maakt.

Daarnaast biedt Nestlé me de uitdagingen waarnaar ik dagelijks op zoek ga. Nestlé is het grootste voedingsbedrijf ter wereld met een enorme diversiteit aan merken, waardoor je telkens in nieuwe situaties terecht komt en zeer veel verschillende ervaringen kan opdoen.

Het is een grote ontdekkingsreis waar ik dagelijks naar uit kijk!