Sort by
Sort by

Margot Fafchamps

 

Junior Brand Manager Nescafé Dolce Gusto


Nadat ik mijn Master heb gehaald in International Management bij de Leuven School of Management (UCL, Louvain-la-Neuve), ben ik opzoek gegaan naar een Graduate Programme waarbij ik in aanraking zou komen met verschillende aspecten van sales en marketing en een sterke commerciële onderbouwing zou krijgen.

Dit is precies wat het Young Talent Programme uniek maakt: het is een fantastische springplank voor een carrière in sales of marketing.

Nadat ik commerciële vertegenwoordiger ben geweest voor Nestlé Purina (voeding voor honden en katten) en voor Nestlé ontbijtgranen voor 1 jaar, ben ik nu Junior Digital Brand Manager voor Nescafé Dolce Gusto. Ik ben verantwoordelijk voor de digitale marketing voor het merk en voor de webshop. Het is een hele dynamische functie waar veel verschillende en spannende uitdagingen bij komen kijken!

Wat belangrijk is voor mij is dat ik mijn eigen carrière vorm kan geven. Jonge talenten krijgen echt de kans om zich te ontwikkelen binnen het bedrijf waardoor ze zelfs de “senior” manager functies kunnen bereiken.

Leuk weetje: drie dagen nadat ik ben gestart met mijn functie heb ik meegedaan aan een teambuilding weekend in de Ardennen. Het weekend was georganiseerd om alle medewerkers te feliciteren voor de goede resultaten van het voorgaande jaar. We hebben deelgenomen aan veel sportieve en muzikale activiteiten waardoor ik in twee dagen heel veel nieuwe collega’s heb kunnen ontmoeten. Het was echt top!

Wat uniek is aan Nestlé zijn alle medewerkers die respect voor elkaar tonen waardoor er veel samenwerking en dynamiek ontstaat zowel voor het werk als voor elkaar.