Met uw meldingen kunt u bij ons terecht

De Nestlé Corporate Business Principles weerspiegelen onze inzet voor een bedrijfscultuur in het teken van respect voor onze principes. Zij vormen een onwrikbare grondslag voor de manier waarop wij onze activiteiten uitvoeren.

Onze principes zijn niet zomaar loze woorden: ze vormen onze drijfveer en we zijn bereid om alles te doen wat nodig is om onze onderneming in overeenstemming daarmee te laten functioneren. U kunt ons daarbij helpen. Ons compliance-meldsysteem “Tell us” geeft u en alle andere externe betrokken partijen een specifiek communicatiekanaal waarmee u mogelijke afwijkingen van onze bedrijfsprincipes kunt melden.

BELANGRIJK:

Denk eraan dat problemen met onze producten of onze diensten gemeld moeten worden via ons contactformulier of op het telefoonnummer van onze consumentendienst + 32 2 529 55 25 

Hoe een probleem melden?

"Tell us", ons Compliance-meldsysteem, is permanent bereikbaar (24 uur per dag, 365 dagen per jaar).

1. U kunt kiezen uit een webformulier of een gratis telefoonnummer waar u een boodschap kunt inspreken.

De procedure is dezelfde voor beide opties.

2. In beide gevallen krijgt u een individueel dossiernummer toegewezen. Noteer dit nummer en bewaar het op een veilige plaats.

3. Dit dossiernummer is uw persoonlijke toegangscode tot het meldsysteem en de melding die u maakte. Zo kunt u de voortgang in uw dossier opvolgen en kunt u ook bijkomende informatie opvragen. U zult dit nummer telkens moeten invoeren wanneer u het systeem wil gebruiken.

4. Wij nemen alle meldingen ernstig en zullen telkens ook de gepaste maatregelen treffen. We zullen u op de hoogte houden van onze vooruitgang tijdens het verwerken van uw melding.

5. U kunt steeds terugkeren naar de website om de voortgang in uw dossier te controleren aan de hand van uw dossiernummer. 6. We willen ons meldsysteem nog verder optimaliseren en behouden dan ook het recht om in de toekomst wijzigingen aan te brengen.